Kakitangan

Isi Untuk Ijazah Tapi Dapat Diploma..Aduii La

Assalamualaikum :))

 
Hye suma !!
si kechik kembali lagi..hehe
aku sadis la..
aku ada isi untuk sambung ijazah kat laman web KPTM..
tadi aku check la application status..
sudahnya dia keluar macam nie..



ampa nampak tak??
aku dapat DIPLOMA IN ACCOUNTANCY..
apa dia la..
aku isi untuk ijazah la..
yang depa nie p bagi diploma kat aku lagi kenapa..
sungguh tak faham la..
aku salah isi ka..
aku ada post wall pengambilan kptm..
macam nie ha..


* sila click untuk besarkan penglihatan *

abaikan jugak pada yang like tue..
dia buat syok boleh duk p like..
aku dah pm nama & no ic aku..
harap harap dapat la kan..
kalau aku sambung kat KPTM..
tak sampai pun 4 tahun macam kat Unikl & IPTA tue..
tapi tak kisah pun dapat kat mana..
ikut rezeki la kan..


nota padat & ringkas :
aku sekarang nie berada di persimpangan dilema :(

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)