Kakitangan

R.I.N.D.U

Assalamualaikum :))

Pejam celik pejam celik,
dah sebulan aku hidup di perantauan...
Wah wah, perantauan la sangat kan...
Sebulan jugak la aku tak balik Kedah...
Serius weyy, aku rindu sangat kat Kedah...
Rindu rumah, rindu mak ayah, rindu kakak, rindu chenta hati
rindu kawan kawan, rindu sang kancil PJD aku tue...

La baru aku sedar erti belajar jauh jauh nie macam mana...
Dulu time diploma, tiap tiap minggu boleh balik rumah...
Alor Setar - Sungai Petani dekat ja kan...
Time praktikal pun sama gak...
Penang - Sungai Petani pun dekat jugak...
Sekarang time ijazah,
Kuala Lumpur - Kedah, dekat ka??
Amik kau...nak balik tiap tiap minggu, jangan mimpi la...
Sadis jugak la kan...
Tak pa, tak salah kan berkorban demi masa depan...
Ala sat ja 4 tahun tue...
Sabar yer Adilah ~



nie la kain batik mak aku...
pengubat di kala rindu...
T_T

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)