Kakitangan

Bicara Rakyat Live @RTM 1

Assalamualaikum :))

Hye korang suma, aku nak tanya nie,
semalam korang ada tengok tv1 tak,
ala ceta Bicara Rakyat yang pukul 9 tue.
Mesti ramai yang tak tengok kan,
al maklum la, bicara rakyat yang macam tue,
memang tak best kan.
Kalau sapa yang tengok ceta tue semalam, 
boleh la nampak aku :)

Actually, semalam aku berkesempatan tengok ceta tue 
secara live.
Yang bestnya, aku duk belakang sebab tak mau 
bagi nampak muka aku sangat.
Tapi yang tak bestnya,
asyik duk nampak muka aku ja even
aku duk belakang.
Mana taknya,
aku duk belakang pengacara kot.
Memang duk nampak muka aku selalu la.
Sampai kan, bakal mak mertua aku pun cam aku even
kita tak pernah ketemu wahai ibu mertuaku ;p
Malu kot..hahaha.
Pakwe aku kata, muka aku control,
senyum pun paksa.
Dah nama pun masuk tv kan,
harus la control suma,
kalau tak, malu la kalau orang kampung tengok kan.







No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)