Kakitangan

Awak Yang Jauh, Tahniah.!

Assalamualaikum :))


Awal telah jauh, jauh dari saya sebab awak ada yang lain, saya pun ada yang lain. Senang ceta, dah tak ada jodoh kan. Kehadiran awak dulu macam lagu Ramlah Ram tue, 'Sesaat Kau Datang'. Even sesaat, saya bahagia jugak la dengan awak. But now, awak dah bahagia dengan orang lain. Saya tumpang bahagia bila tahu awak bahagia. Jangan sampai masuk Hospital Bahagia dah la kan, mintak simpang malaikat 44 laa.

Btw, tahniah untuk awak sebab dapat masuk TUDM. Dengar ceta bulan 6 nie awak habis training. Maybe saya orang yang terakhir dapat tahu awak dapat TUDM tapi never mind, saya doakan yang terbaik untuk awak. Selalunya apa pun awak akan bagitau saya tapi maybe awak sibuk kan nak uruskan kemasukan awak kat sana. Kalau tak salah, nie kali kedua awak dapat kan, sebab time first ari tue awak ada masalah sikit. Dah memang rezeki awak kan.

Harap lepas nie awak tak lupakan saya la. Tak salah kot kalau kita nak terus berkawan seperti biasa sebab first kita kenal dulu pun sebagai kawan kan. So, tak kan sebab cinta kita nak putus kawan. Apa pun, kita tetap kawan sampai bilabila. Lepas nie dah kerja elok, mesti rancang nak kawen kan, jodoh pun dah ada kan. Jangan lupa nak jemput saya lak. Teringin sangat nak tengok orang yang pernah saya sayang, naik pelamin dengan orang yang dia sayang. Saya doakan jodoh awak kekal dengan 'si dia'. Once again, tahniah.!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)