Kakitangan

Istanbul Aku Datang

Assalamualaikum :)


Hoyeahhh, finally dapat jugak tengok ceta nie. Memang tergedik-gedik sangat nak tengok. Aku p tengok dengan bff aku, Egie & Lokman. Thanks yer korang sudi temankan aku. Asalnya nak g tengok sensorang tapi segan la plak kan. To my sayang, Shahirah, jangan sedih-sedih, nanti kita tengok ceta lain lak k. 


Aku kasi 5 star untuk ceta nie, memang best sangat-sangat. Kalau boleh nak tengok lagi ^_^. Gandingan yang mantap dari Tomok sebagai Azad, Lisa sebagai Dian & Beto sebagai Harris. Dian sanggup pegi Istanbul sebab nak suprisekan Azad tapi Azad sikit tak hargai apa yang Dian buat tue. Sedih kan kalau orang yang kita sayang tak hargai langsung apa yang kita buat untuk dia. Kalau aku la kan, 2 3 kali jugak la fikir nak buat ke tak macam tue. 

Lagi sedih bila Dian tau yang rupanya Azad ada orang lain. Alasannya, Azad sunyi sebab jauh dengan Dian. Kesian Dian, bermacam-macam dugaan yang menimpa dia. Tapi kehadiran Harris sikit sebanyak menggembirakan Dian. Watak bersahaja Harris memang best la. Love u la Beto <3.

Istanbul cantik sangat, teringin nak pegi. Kalau boleh nak pegi honeymoon kat situ, to my future husband --> take note please! :) Bagi sapa-sapa yang tak tengok lagi ceta nie, pegi tengok cepat-cepat. Tak rugi tau! 

' Bila dua jiwa yang dah sebati, tak mudah untuk dileraikan ' - Beto

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)