Kakitangan

Petunjuk Apakah

Assalamualaikum :)


Korang pernak tak rasa susah nak tido, tapi korang tak tau apa yang korang fikirkan sampai tak boleh tido. Macam tue la aku rasa 2 3 hari lepas. Aku susah sangat nak tido even mengantuk sangat-sangat. Ntah apa yang aku fikir pun tak tau la kan. Seksa tau tak boleh tido macam tue. Asyik terjaga ja, tido pun tak jerap. Sejam sekali mesti terjaga, time tue la rasa, awat la lama sangat dari malam nak ke pagi tue. Tetiba mula la rasa, awat tak tau tak boleh tido, ntah-ntah ada orang hantar something kat aku. Ha tengok tue, kolot tak cara aku berfikir, tue la banyak sangat tengok drama swasta..HAHA. 

Maybe aku banyak buat salah dengan orang, tue yang sampai nak tido pun tak boleh kan. Pada sapa-sapa yang terasa dengan percakapan or perlakuan aku, mohon maafkan aku. Aku nie kadang-kadang kalau bercakap pakai main lepas ja, bukan nak fikir perasaan orang pun. Aku harap hampa suma dapat la maafkan aku k, takut jugak nanti kalau jadi apa-apa kat aku, tak sempat aku nak minta maaf kan.

Semalam tiba-tiba aku rasa something yang tak kena pada aku. Aku fikir macam-macam sampai tak boleh tido, menitis jugak la air mata bila aku fikir benda tue. Then tertido ja dengan air mata, aku harap aku bangun esok tue, apa yang aku fikir tue hanya mimpi..tapi tak pun. Bukan mimpi tapi realiti. Maybe nie petunjuk kot dengan yang aku tak boleh tido tue. Ya Allah, aku takut sangat-sangat. Harap sangat benda nie bukan dengan apa yang aku fikirkan. Macam mana aku nak bgtau mak, aku takut aku nangis ja nanti. Bila fikir pun dah boleh buat aku menangis, nie nak bgtau mak lak. Andai Allah dah takdirkan aku jadi macam tue, aku terima dengan redha. Andai bukan, Alhamdulilah, aku bersyukur sangat-sangat.

Kawan-kawan, tolong doakan untuk aku ok :) 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)