Kakitangan

Lega aih !

Salam suma...
Alhamdulilah ! Syukur !
Haishh apa yang syok sangat nie...
Sebenarnya bukan ada apa pun,
syok sebab RESULT dah kuar...
tue ja pun...hehehe
Syukur sangat sangat bila dah tengok result...
macam tak percaya pun ada jugak...
Alhamdulilah, akhirnya cemerlang jugak result untuk sem sem last nie...
REZEKI sebelum p PRAKTIKAL...
atau dengan erti kata lain...
SEM LAST !
yeay ! yeay ! yeay !
Saya dah nak GRADUAT...
 Sebenarnya cuak jugak nak check result...
mana tak nya, takut ada paper yang kantoi kan...
tapi tak kan kot, ye la kan,
dari sem 1 sampai sem 4,
tak pernah pun nak kantoi...
tak kan mai sem 5 ada kantoi kot...
KILLER kot subjek subjek sem 5 nie...
Tapi,
Saya dah berjaya harungi suma subjek subjek killer tue...
SEE ! Saya lulus kan...
TERIMA KASIH kepada suma lecturer yang banyak membantu...
Saya sayang kamu !! Tanpa kalian..siapalah saya...
Kerana kalian jugak la...saya berada di sana..di mana??
Di KOLEJ POLY TECH MARA ALOR STAR la...hehehe
( bukan bodek oke ! )
Tak lupa jugak kepada rakan rakan seperjuangan...
DCSN 5C...
Tahniah di atas kejayaan kalian suma...
Terlalu banyak kenangan saya bersama kalian walaupun
hanya 1 sem saya bersama kalian...
Saya pasti akan merindui kalian !!




Terlalu banyak perkara yang berlaku sepanjang sem 5 nie...
Ada suka, ada duka...
Bak kata ASTRO...macam macam ada la...
Dari awal sem sampai la hujung sem...
Hidup saya tak pernah tenteram, tak pernah aman...
Senang ceta, apa ja saya nak buat, mana ja saya nak pergi...
mesti ada yang ikut...
( SI GILA !! )
Dah macam anak SULTAN lak kan...
Kadang kadang nak keluar pun rasa takut ja...
Ada satu hari tue, si gila 2...
Tunggu depan rumah sewa sampai pukul 4 pagi...
WHAT THE HELL ???
Sungguh sungguh rimas...
Saya tak tau nak ngadu kat sapa...
Boleh di katakan tiap tiap hari saya nangis sebab takut dengan si gila tue...
Derita kan hidup saya kat sana ??
Nak bagi tau kat mak ayah tak sampai hati...
Tak mau depa risau...
Yela kan,
Nie masalah saya, saya yang cari,
SO...
Pandai pandai saya la nak selesaikan sendiri...
Alhamdulilah....
Dengan berkat bantuan kawan kawan,
si gila tue dah tak bapa nak ganggu saya lagi...
Tak lupa jugak si CHENTA HATI saya tue...
Thanx awak coz faham and bersabar dengan apa yang berlaku...
Walaupun dah bermacam macam yang dah berlaku...
Saya tak pernah nak patah semangat nak belajar, nak berjaya,
nak senangkan mak ayah saya...
Suma tue sebab...
Saya tau...
ALLAH sentiasa bersama saya...
Maybe ada hikmah di sebalik apa yang dah berlaku tue...
NOW !!!
Saya dah berjaya habiskan pengajian saya walaupun pelbagai dugaan yang datang...
MAK AYAH !!!
Kejayaan nie adik hadiahkan untuk kalian...
Thanx besarkan adik dengan penuh kasih sayang...
Tanpa kalian...siapalah saya di DUNIA ini...
Thanx coz kalian suma berada bersama saya dia waktu susah dan senang saya...
Saya sayang kalian suma !!!



p/s : saya pilih PASS kerana saya ingin berjaya dalam
hidup saya !

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)