Kakitangan

Boring Teruk

Assalamualaikum :))

hai suma...
ampa suma tengah duk buat apa?
aku duk tengah boring teruk nie...
sampai tak tau nak buat apa...
selalunya time nie aku duk kat tempat kerja...
tapi kan, hari nie aku tak p kerja...
malas betul aku nak p kerja hari nie...
sudahnya, aku bagitau kat boss kata aku demam...
agagagagaga...
jahat kan aku...
tipu sunat tak pa kan :P
maap yer boss :))


bukan apa...
aku keja dari pagi sampai malam...
sampai kadang kadang aku rasa macam aku nie tak berdunia ja dengan orang...
mana tak nya, dari pagi sampai malam duk kat tempat kerja...
keluar kerja time matahari terbit, balik kerja lak time matahari dah terbenam...
kalau duk rumah pun, boring jugak kan..
macam aku la nie la...
tue la, ponteng keja lagi kan...
hehehehehe...


p/s : kepada boss ---> jangan risau yer, esok saya p kerja macam biasa :)
saya demam sehari ja :P

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)