Kakitangan

Semoga Bahagia

Assalamualaikum :))

Entry kali nie aku nak dedikasi khas buat teman baik aku...

* Nor Fareze *

ha..comel kan teman baik aku nie...
tengok ja tau..
tak boleh nak ngorat ngorat or mintak no fon...
si manis nie dah ada buah hati tau...

* Mohd Ikhmal *

nie la buah hati si manis kat atas tadi...
askar lagi tau..
jaga jaga, sapa yang cuba cuba nak ngorat si manis tue, 
sat gi buah hati dia nie mai tembak ampa kot..
hehehehe...

kalau tak salah aku la kan, hubungan depa nie dah nak dekat 5 tahun...
depa nie kenal dari sek menengah lagi...
apa kata org, cinta monyet di zaman sek..
tapi, depa dah buktikan yang cinta monyet depa time sek tue
boleh bertahan & kekal sampai sekarang...
tapi kan, kalau nak bukti tue lebih kukuh,
ampa dua org kena cepat cepat kawin la..
:)

aku sentiasa doakan yang terbaik untuk ampa dua org...
anggap ja apa yang berlaku tue buat hubungan ampa lebih matang...
InsyaAllah, aku akan tolong setakat yang aku mampu...
yang selebihnya, ampa kena ikhtiar la...
jangan lupa doa, sabar bila ada masalah...
settle elok elok...
aku pasti, Allah dah aturkan yang baik baik hanya untuk ampa dua...
semoga percintaan ampa dua org di akhiri ke jinjang pelamin...
Amin...


p/s :
nanti kalau ampa dua nak tunang, jangan lupa bagi tau aku k...
dah janji kan, aku org first yang akan tau..
kalau tak, aku merajuk SETAHUN...
hahahaha..bapak punya kejam kan aku :P

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)