Kakitangan

Final Exam

Assalamualaikum :)

First skali, aku nak wish good luck kat adik adik
 yang ambil SPM.
Study betul betul jangan malas.
Bukan apa, takut menyesal tak sudah plak kan.
SPM la yang menentukan masa depan kita.
Jangan jadi macam kakak kakak abang abang yang
dah lepas SPM bertahun tahun lamanya nie.
Kami kalau boleh nak ulang balik zaman kegemilangan SPM tue.
Katanya, nak buat elok elok dan nak dapat result yang
sebaik mungkin.
Bukan result tak ok, tapi kurang gempak ja kan.


Actually, aku pun tengah final exam sekarang.
Baru lepas satu paper isnin lepas.
Tinggal lagi dua paper.
Sem nie aku rasa macam semester honeymoon aku ja,
sebabnya sem nie aku ambil empat subjek ja.
Total semua, 11 jam kredit.
Bapak punya sikit kan.
Biasalah time daftar subjek hari tue,
jadual aku ada masalah.
So, aku drop Mathematics sebab clash dengan
Microprosser.
Nampaknya sem depan aku ambil Mathematics dengan
adik adik junior la :D


* Jadual exam yang agak heaven :)



Last but not least, good luck untuk sesiapa 
yang bakal menduduki peperiksaan.
Buat yang terbaik,
semoga Allah merahmati kita semua.
Amin.
:)

1 comment:

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)