Kakitangan

Rezeki di Hari Jumaat

Assalamualaikum :))


Alhamdulilah, yang di tunggu sudah dapat.
So, aku dah boleh tarik nafas lega,
lega sangat-sangat..!
Eh, mesti korang tertanya-tanya kan apa
yang aku duk mengarut tue.
Actually, aku dah dapat cek dari Mara.
Tak sangka jugak aku dapat,
sebab aku paling last isi borang perjanjian.


Tadi lepas habis lab Lan Switching selama 3 jam tue,
aku ada kelas ganti dengan Madam Suguna.
Lepas tue, aku lepak Vision, pekena nasi ayam sepinggan dua dulu
sementara nak tunggu discussion lepas Jumaat.
Sambil-sambil tue, dan online sat guna henpon member aku.
Pinjam sat la, kita mana mampu nak beli henpon yang mahal kan ^_^
Tetiba ja rasa nak bukak page CWA.
Tetiba lagi, ada post pasal yang dapat cek.
Tetiba untuk kali ke 3 nya, ada aku.
Macam kurang percaya ja,
aku suruh kawan aku tolong tengok balik,
dia kata betul la tue nama aku.
Bukan apa, takut salah kan,
sat lagi kalau p tanya, kalau tak ada nama,
buat malu ja kan *_*

p/s : aku bukan OKB yer kawan-kawan, so jangan mintak aku open table k..Duit nie bakal bertukar tangan, 
       kalau ada kat aku, memang tinggal asap ja la :D 
     

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)