Kakitangan

Shopping Buku Dengan Baucar Buku 1 Malaysia

Assalamualaikum :)


Pasti semua yang bergelar mahasiswa dah terima kan 
Baucar Buku 1 Malaysia tue.
Macam mana, korang dah bershopping buku ka belum.
Mesti pening kan nak beli buku apa.
Same goes to me la >.<
Sampai berjam jam aku duk dalam kedai buku,
sampai panas punggung, siap boleh panggang ikan lagi,
OK FINE, aku tipu.


For sure sangat la kan, untuk 3 bulan nie,
mesti semua kedai buku penuh di terjah students kan.
Tak kira la, Popular ka Borders ka,
Kinokuniya ka, MPH ka,
Hasani ( hanya terdapat di Kedah saja kot ) ka.
Aku dah guna RM 150, tinggal lagi RM 50.
Aku dah sampai tak tau nak beli buku apa dah.


Hari tue masa aku pegi Borders,
ada la sorang hamba Allah nie,
dia borong novel guna baucar tue.
Alahai dik oiiii, kot ye pun tak tau nak beli apa,
tak payah la nak borong novel sampai berbuku-buku.
Bukannya sebuah tapi 7 buah kot.
Mengucap panjang ja aku tengok,
maybe anak orang kaya kot.
So, apa la sangat dengan baucar RM 200 tue kan.
Kalau ahkak la kan, malu kot nak pegi bayar kat cashier tue.
Ahkak nie pun ada jugak la beli novel guna baucar tue,
tapi sebuah ja la.
Tak la macam kau adik oiii, sampai berbuah-buah.




1 comment:

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)