Kakitangan

Tarik Upih Part 2

Assalamualaikum
Hye suma
Miss Diela kembali lagi dengan entry baru
Kali nie sambungan dari tarik upih part 1
Actually, last week Miss Diela 
pulang ke kampung
...amek kau, ayat SPM siot !!!..
Kebetulan hari tue, Ndak & Pak Su pun balik kampung jgk
Apa lagi, meriah giler la, macam nak raya lak kan
Petang tue, duk main main dengan si cilik saya
Main kejar kejar
Main nyorok nyorok
Agak kebudak budakan walaupun yang sebenarnya diri tue dah tua
 Okeh ! Tak kisah pun..janji happy !!
Suddenly, my dad muncul bawak pelepah daun pinang
Haaa..guess what??
Apa lagi, berguna kot pelepah tue
Boleh buat main tarik upih
Syok la si cilik saya tue
Jom tengok gambar yang sempat di snap ;)



kuat kan dua orang badang nie, tarik sampai 3 orang



kan dah terbalik



dua orang badang cilik saya



sedia untuk di tarik



menunggu giliran



di depan abg, di belakang adik
tapi adik besar dari abg kan



si cilik saya
dari kiri : rais, aliff haikal, nurul anis, ariff, farish haikal



pak teh saya pun tumpang sekaki



si baby cilik, farhan haziq



kampungku



bendang a.k.a sawah padi



sawah padi terbentang luas



saat matahari terbenam

1 comment:

  1. follow this one la
    http://munajatcinta88.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)