Kakitangan

Kuala Lumpur...I'm Back

Assalamualaikum :)




Alhamdulilah, aku selamat sampai kat Kuala Lumpur petang tadi.
Kembali meneruskan pengajian untuk semester 3 setelah
 sebulan lebih bercuti semester.
Semoga semester kali nie aku lebih bersemangat la kan,
dah bercuti sebulan lebih.
Kalau boleh semester nie nak dapat pointer lebih banyak
dari semester lepas.
Nak lebih banyak ok, tak layan sikit sikit nie.
Biar orang kata tamak tak pa,
bukan tamak sebab harta kan,
nie tamak sebab pelajaran.
Tak pa kot ;p


Semester nie aku still duk hostel lagi.
Kawan kawan aku ramai yang duk luar.
So, dah tak ada alasan la aku nak keluar
berpoya poya lagi kan.
Tapi, weekend boleh kot ^_^
Nak release tension kan.
Weekend aku kali akan lebih bermakna
sebab, hari sabtu aku tak ada kelas.
Tak macam semester lepas,
hari sabtu aku ada kelas Sport Management.


Timetable pun dah keluar,
so harap harap aku dapat la manage waktu
dengan sebaik mungkin kan.
Hopefully :)



Jadual nie memang terbaik habis lah.
Sebabnya,
setiap hari kelas habis lewat petang.
So, tak dak harapan la aku nak tido petang ;p
Harap aku boleh la buang tabiat tido petang tue kan.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Jemput la komen sebab komen anda semua sangat la berharga :)